Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg under september 2009

Av malin sjöström - 29 september 2009 20:04

Det känns som bebben skulle vilja komma ut när som helst nu, men det är bara att vänta... Suck suck.

Är nu trött och less försöker att vila så mycket det går. Har malin kväll hemma, grabbarna är borta på egna upptåg. Det ska bli skönt med sovmorgon i morgon. Hundarna tycker att det är tråkigt. Men det blir andra bullar när bullen är ute, när Malin ska kämpa sig till sitt gammla rörligare liv. Ska nog ta å kravla mig till soffan igen nu.

Lägger ut en bild som Paula knäppte i sommar.


  

Av malin sjöström - 25 september 2009 14:19

Danne har i dag varit på ett mycket givande möte på arbetsförmedlingen, ha ha.. Ett litet skämt.

Simon och jag följde med in till staden, vi gick till Lillfjärden och matade fåglarna. Det uppskattades av fåglarna och Simon tyckte att det var jätteskoj. Simon sa pippi bajsa. Han är uppmärksam den pojken. I kväll blir det föreläsning på folkan. Skoj skoj. Förhoppningsvis går det bra för mig att sitta på en hårdstol och vi får hoppas att inte vattnet

går. Lägger ut en pippi bild.  




Av malin sjöström - 24 september 2009 16:46

Härligt härligt


Har kommit ut till skogen två gånger den här veckan, det gör verkligen underverk för psyket. Kan inte röra mig så mycket pga smärtor i bäcken mm. Hundarn har sprungit runt som galningar medans jag har suttit å kikat på en bänk. Har börjat att packa skötväskan till BB, man vet aldrig när mini sjöström vill kika ut. Ska även packa simon väska och hundväska så är det bara att åka när det blir dax. Få se hur det löser sig med simon och så. Tur att man har bra kontakter. Lägger ut lite bilder...


  

Av malin sjöström - 17 september 2009 21:57

Tack så jätte mycket för dom fina presentrerna som jag fick i går. Har varit ute å knäppt en del i dag. Jätte skoj. Har även ingvigt den mycket förbättrade altanen i dag med en härlig höst lunch. Annars har jag vilat mest i dag, min kropp vill inte riktigt nu. Så måste försöka vila. Tre veckor kvar nu till beräknad ut pluppning. Utzi tror också att hon väntar smått, jätte passande med en höggravid kvinna och en skendräktig hund i samma hus. Suck suck. Hon springer runt å piper konstant och försöker att gräva överallt. Känner att jag inte riktigt har tålamod för detta nu.

Lägger ut lite bilder från dagen.


Många kramar från en trött Malla

        

Av malin sjöström - 7 september 2009 21:34

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit jätte dålig på att skriva nu ett tag. Börjart bli otroligt less på att vara gravid nu, eller själva graviditeten går ju bra men att ha så pass ont konstant tar verkligen på krafterna. Varje steg man går smärtar. Jobbar hela veckan, hoppas på att klara av det. Som tur är så sitter jag mest frmför datorn på jobbet. Gruvar mig för att gå. Förhoppningsvis så kanske det går över snart. Vi får se.

Har varit iväg på MH och Utställning med Utzan. Det känns som vi är på G nu äntligen gör jag saker med henne som jag tänkt göra länge.

Kommer att skriva och berätta hur det gick på MH och utställningen senare, är lite trött nu. Kommer att göras ett planerings chema för hundarna framöver med träning och tävligs planeringar för att hålla andan uppe. Det behövs morötter många morötter. Lägger ut en gammal bild på mina älsklingar.. dom är för go..

Ovido - Quiz & Flashcards